Kære gårdejere
Tak for sidst
Sikke en dejlig generalforsamling! Det er så dejligt at få set så mange ansigter og at høre jeres spørgsmål til og tanker om foreningen. Vi glæder os allerede til næste år, hvor vi skal mødes i Middelfart – lokalet er allerede bestilt!
Et konkret resultat af generalforsamlingen blev to nye ansigter i bestyrelsen: Clara Dawe, som er sekretariatsleder i Akademiet for Social Innovation, og Thorleif Kreisby Skjødt, som er bankdirektør i Fælleskassen. Det er to virkelig stærke kort at få ind i bestyrelsen, og vi glæder os til samarbejdet. Varmt velkommen til Clara og Thorleif og tak for at være med! I kan se den nye bestyrelse på billedet foroven (dog mangler Morten og Helene).
Vel vidende at vi har fået en endnu stærkere bestyrelse, er det bare om at komme ud på gårdene og nyde de mange arrangementer. Det Sker kalenderen er for alvor ved at tage form. Se selv HER. Vi vil gerne reklamere for tre af de ting, der foregår.
Påskefrokost på Lerbjerggård, 20.april
Igen i år har vi vores traditionsrige påskefrokost på Lerbjerggård, hvor Rødder kommer og laver en fantastisk menu af økologisk, vegetarisk mad til os. Baren er åben med alverdens lækre sager, og du kan købe billetter og læse mere lige HER.
Åben gård på Høsteriet den 3. maj
En hyggelig dag med forårsmarked, børneaktiviteter, oplæg om fremtidens landbrug og et væld af lækker økologisk mad, is, kage og kaffe! I løbet af dagen vil der være markvandringer, salg af udplantningsplanter, og de første grønne ting fra marken, grøntsags-konkurrence, folkemusik og boder med lokale produkter.
Bondegårdsferie på Brinkholm fra 6.–9. juli
Vær med i marken, kom tæt på naturen, ned i tempo og ud i det blå. Sov i shelter med stjernekig, få mad over bål og knyt bånd og forbindelser. Andelsgaardes frivillige arrangementsgruppe inviterer til fire dage fællesskab med hjælp til forvalterne i marken, fælles udflugter og fællesspisning. Vil du vide mere, så læs med HER. Tilmelding til Sofie på info@andelsgaarde.dk
Vi håber, I nyder foråret!
Bedste hilsner
Sofie, Jacob og bestyrelsen